Etichete

,

votat

Mi-am învins, cu chiu cu vai, mizantropia, dezgustul, amărăciunea, dezamăgirea.

Pentru asta ne-am riscat viaţa în decembrie 1989? Pentru ca să votăm cu stomacul în gât nişte ipochimene nimerite la cazanul cu fasole al unei politici fără nicio legătură cu oamenii, cărora le sticlesc ochii după ciolanul pe care li-l culisăm noi sub nas?

Ce se va putea construi pe platforma acestui absenteism şi acestei confuzii generale? Cine va putea să determine, în parlamentul nou creat, o majoritate oarecare şi cu ce mijloace?

Înspre ce se îndreaptă poporul acesta atât de încercat de istorie?

Aceste întrebări m-au urmărit astăzi, pe drum spre secţia de vot şi înapoi acasă. Am sentimentul că ne-am rătăcit în pustiu cu toţii şi, în furtuna de nisip, ne învârtim în cerc.

Politica este epura societăţii noastre, nici mai bună, nici mai rea. Sper că anul 2009 va aduce limpezire. Acest sistem de vot e unul lipsit de noimă pentru România noastră actuală.

