Etichete

, , , , , , ,

Ieri mă gândeam să dau 3 % credit noului guvern, însă cum îl cunosc pe Traian, am zis să mă abţin. L-am văzut ieri ieşind de la întâlnirea cu pupilii lui democrat liberali şi avea faţa aceea intransigentă şi pusă pe scandal. Aşa că am zis să-mi văd de lecturi.

Acelaşi presentiment că se coace oareş’ce l-am avut şi azi.

Aşa că am dat o tură pe bloguri… am mai făcut una-alta… La ora 12 a venit confirmarea.

Cine crede că Stolojan e de capul lui şi l-a apucat aşa tam nisam din seninul cerului basarabean criza de orgoliu, se înşeală. Singurul care are autoritate asupra lui este Traian Băsescu. Traian care, ori vrea PD-L-ul în opoziţie, ştiind că urmează o iarnă dificilă, ori vrea guvernare cu UDMR-ul despre care nu le-a suflat ieri colegilor o vorbă.

Urmează încă un şir de umilinţe pentru PSD. Hai să vedem cine înghite mai multe.

