Etichete

Am găsit-o prin peisajul bloggeristic şi mi-a părut inteligentă. Tot via Maria.

Sunt: un „berbec” încăpăţânat peste poate, o „maimuţă” ipohondriacă şi frustrată, un „şobolan” scotocitor şi iute, un dragon turbat când mă înfurii, o mamă hiperprotectivă; un om imposibil de suportat;

Aş vrea: să scriu o carte, două, trei, în care se reuşesc să exprim tot ce m-au învăţat oamenii;

Păstrez: tot felul de flecuşteţe care n-au nicio utilitate practică dar au valoare sentimentală;

Mi-aş fi dorit: să fiu foarte frumoasă şi invers proporţional de sensibilă;

Nu îmi place: frigul, umezeala, sărăcia, prostia.

Mă tem: teribil de fluturii de noapte, ăia păroşi, care-ţi intră-n casă prin fereastra deschisă dacă văd lumină;

Aud: muza şi îngerul;

Îmi pare rău: că nu am reuşit să mă împac cu mine;

Îmi plac: femeile elegante şi inteligente, care nu fac din asta un motiv de orgoliu, bărbaţii spirituali, amuzanţi şi decenţi, oamenii simpli de la ţară, cu o gândire sănătoasă;

Nu sunt: sigură că ăsta e destinul „cel bun”;

Dansez: când sunt nefericită ca să atenuez durerea interioară;

Cânt: când grupul în care sunt ştie textele, pentru că nu am voce;

Niciodată: nu mi-am părăsit prietenii la greu;

Rar: iau decizii în favoarea mea, de obicei menajez sensibilităţile altora;

Plâng când privesc: filme cutremurătoare;

Nu sunt întotdeauna: atât cât aş vrea de generoasă.

Nu îmi place de mine pentru că: cad în capcana sentimentalismului şi nu mă pot descâlci din „amănunte”;

Sunt confuz(ă): când nu înţeleg ce vor oamenii de la mine;

Am nevoie: de siguranţă;

Ar trebui: să mă maturizez.

