Etichete

, , , , , , , , , , ,

Dragi prieteni sau neprieteni cititori ai acestui blog,

De câteva ori în viaţă m-am simţit neputincioasă exact când mi-ar fi trebuit cu adevărat  puteri miraculoase.

Nu mai înşirui chiar pe toate pentru că sunt atât de triste poveştile şi eu nu mai am voie să mă întristez.

Am fost fără putere în situaţii în care chiar nu aveam ce să fac, pentru că nu pot să reînnod firul unei vieţi care s-a curmat. Şi nici nu pot să îndrept tragedia întâmplată în viaţa unui semen.

Dacă aş avea bani mulţi acum, i-aş dărui Corinei Creţu, să-şi poată face campanie, o campanie cum merită.

Sunt câţiva oameni pe care îi respect necondiţionat iar în politică, dintre cei pe care îi cunosc, Corina Creţu este unul.

Nu a făcut nimic extraordinar pentru mine. Nu mi-a oferit vreun post. Nu mi-a împrumutat bani. Nu mi-a luat cadouri. Nu mi-a plătit vreo excusie în SUA. Am vorbit de câteva ori la telefon şi de 3 ori faţă în faţă. Dar am simţit-o în voce că este un Om. Ştiu, din sutele de poveşti, ştiri, informaţii, bârfe (dacă vreţi) şi din analiza dintr-o privire a activităţii ei de până acum că e un profesionist şi un perfecţionist în ceea ce face. Ne-a demonstrat-o de mai multe ori. Poate vouă vi se pare puţin lucru şi ştiţi mai mulţi Oameni. Eu nu ştiu prea mulţi. Iar între politicieni… ce să mai vorbim. Unii nu au răbdare măcar să te-asculte, dacă nu pot face nimic .

V-am spus mai înainte că nu am bunuri, lucruri, valori materiale. M-am gândit şi m-am râs-gândit cu ce pot eu s-o ajut pe Corina să rămână acolo unde ne-a demonstrat că e locul ei. Şi ştiţi ce am făcut? L-am terorizat pe Ciprian  – pentru că e un profesionist în tot ce înseamnă creaţie vizuală – până s-a lăsat convins. A făcut acest banner pe care-l vedeţi în dreapta blogului.

Vă rog frumosc, dacă aveţi încredere în ceea ce scriu şi consideraţi că prietena noastră, cunoştinţa noastră, politicianul Corina Creţu poate să ne reprezinte în continuare în Parlamentul European, să preluaţi acest banner pe blogurile voastre.

Vă mulţumesc şi sper să ne bucurăm curând de reuşita ei!

