Etichete

, , , , , ,

Sărut mâna, mamă!

Sărut mâna mamă,

Leagăn de aur,

răsuflare răcoroasă pe rană.

Te rog să mă ierţi…

Nu-ţi calc pragul cu anii

Nu te sun. Nu mă cerţi.

Ca un abur de raze

eşti în tot şi în toate…

Sunt departe.

Dară castanii din curte încă mă ştiu,

Nu-i aşa?

Ştiu că te uiţi pe fereastră ceasuri întregi,

În neştire…

La radio, cineva glăsuieşte o ştire

Cum că fiica ta,

un nume oricare,

A făcut şi a dres…

Tu mă vezi între vis şi eres,

Cum umblu desculţă prin iarbă

În rochiţa albastră…

Pe sticla de la fereastră,

Ţi-am scris primul poem

Cu un cui ruginit.

M-ai adus în lumea aceasta, din Răsărit,

Şi m-ai pus în Lumină.

Mi-e tare dor, mamă,

De vorba ta lină.

De liliac şi bujori…

Tu ai plâns până-n zori

Neştiută de nimeni

De prea multe ori.

Sărut mâna,

Mama mea de Lumină…

Pentru toate mămicile din lume, pentru toate femeile, pentru noi. Să avem parte de mângâiere, tandreţe, bucurii, atenţie şi grijă.


Mulţumesc, iubită mamă – Mirabela Dauer

