Etichete

, ,

… Şi succes celor 33 de parlamentari români care vor fi prezenţi în următoarea legislatură (2009 – 2014) în Parlamentul European. În măsura în care va fi posibil, nu putem decât să sperăm că vor încerca să slujească interesele cetăţenilor români în acord cu interesul european. Din punctul meu de vedere, am asistat la o campanie curată, singurele îngroşări de ton s-au manifestat în „zona” prezidenţiabililor.

Mă bucur în primul rând şi felicit echipa aflată mai aproape de  vederile mele – cea social – democrată. Şi, în special, politicianul care m-a convins că poate exista exerciţiu politic însoţit de bun-simţ, măsură, onestitate. M-a convins prin fapte şi atitudine şi asta nu e puţin lucru. Este vorba de Corina Creţu, căreia îi adresez mulţumirea că a aşezat în lumina bună meseria de politician.

Mai departe, vorba bunicii mele: „Să lăsăm pomul în pace, să vedem ce roade-a face”.

