Etichete

, , , ,

Nu vă ascund că într-un an şi jumătate de bloggereală multe şi contradictorii au fost stările care m-au încercat. De la entuziasmul paroxistic pe care l-am trăit adresându-mă direct, nemediat, celui mai important politician de după ’89 din spaţiul acesta – şi m-am referit aici la Ion Iliescu -, până la disperarea sau dezgustul de comunicarea virtuală, stări care m-au năpădit precum buruienile o casă nelocuită, pe care le resimt de-o vreme-ncoace.

Am încercat de câteva ori să sugerez blogosferei prietene că ar fi nimerit să ne organizăm, că ar fi util şi chiar benefic. Să ne organizăm, în sensul de a căpăta un statut juridic. Acest colos cu zeci de mii de capete de pixeli îi trebuie o coordonare. Am putea astfel să-i apărăm pe acei bloggeri care pătimesc din pricina adevărurilor lor. Un blog este (poate fi) şi o armă, nu doar un mijloc de a-ţi împărătăşi ideile şi experienţele. Din păcate, nu am reuşit să întrunesc asentimentul mai multor bloggeri, poate şi pentru că nimeni nu mai vrea să facă parte din nimic. Fiecare e pe cont propriu. Există, totuşi, câteva asemenea iniţiative concretizate, UmbrelaVerde pare cel mai bine sistematizat.

Am văzut zilele acestea un blog care mi-a redat optimismul. Dacă există suficient de mulţi asemenea tineri, are şi blogosfera un sens. Unul constructiv.

Dacă mai ştiţi alte asemenea bloguri, vă rog să-mi scrieţi.

Dacă aveţi alte idei despre cum am putea să ne organizăm, aşijderi.

