Etichete

Mă bucur că PSD-ul şi-a venit în ori.

Mă amuză acest guvern făcut pe prichici, „guvernul Bocdoi”.

Politica românească este distractivă şi tonică iar ţara, dezolantă.

Nu ştiu unde o fi şi când o veni normalitatea, normalitatea aceea plictisitoare fără cutremure sociale şi politice, fără crize.

E trist că am irosit 20 de ani ca să ajungem la mega-demagogie. E şi mai trist că am fi în stare să mai irosim, noi, acest popor vegetal al Anei Blandiana…

Aş aprecia dacă Partidul Social Democrat ar vorbi cu o singură voce, concisă şi categorică şi nu cu zece guri plângăcioase. Când au intrat în pădure, ştiau exact la ce să se aştepte. Am auzit  chiar şi varianta înţelegerii prealabile dintre cele două formaţiuni (prin negociatorii de taină) asupra acestei mise en scence la care asistăm acum. Nimic nu-i cu neputinţă. Numai grija pentru adevărata guvernare e cu neputinţă – fiecare îşi urmează interesele personale.

Şi uite-aşa devenim îmbufnaţi, fără chef de nimic, extremişti şi nepăsători.

Avem o toamnă nespus de frumoasă. Să ne bucurăm de ea fără alte griji.

