Etichete

, , , , , , , , , , ,

Poate că nu frecventaţi blogul lui Adrian Năstase.

De aceea, îmi permit să postez un fragment din articolul dumnealui de astăzi.

(…) „Dar dacă respirăm adânc, trimitem mult oxigen către creier şi lăsăm la o parte criteriul “cine cu cine s-a întâlnit şi de câte ori”, ne aducem aminte că duminică alegem un preşedinte. De ţară. Nu de bloc, nu de comitet de părinţi, nu de celulă de interceptări telefonice. Alegem omul care, de luni încolo, trebuie să fie în stare să scoată România din criză. Şi din criza generalizată, şi din criza politică, şi din criza în care ne-au adâncit geniile financiare Boc, Videanu, Berceanu şi Udrea în ultimul an. Mircea Geoană a dovedit că are un plan coerent şi documentat, şi ca are un prim-ministru, Klaus Iohannis,  nu numai experimentat în administraţie, dar şi independent şi intransigent. Traian Băsescu nu ne-a dovedit decât că e un bun “securist”. Adică un om care se pricepe să urmărească, să spioneze, să manevreze informaţii. Să le primească de la cine trebuie din servicii, să le utilizeze, să le dea la presa mogulilor (când trebuie) – astea sunt detalii care, poate, cândva se vor lămuri. Probabil că dacă ar caştiga alegerile, am avea o nouă perioadă de scandaluri. “Mi-aţi dat referendum, mi-aţi dat un nou mandat, daţi-mi acum un nou parlament, prin alegeri anticipate, ca să vă fac fericiţi”.

Ce facem pe 6 decembrie? Alegem  un “securist”, sau alegem un preşedinte, care împreună cu un prim ministru independent  şi o majoritate  parlamentară, poate scoate ţara din criză? Votaţi cu mintea limpede. Puneţi în balanţă ceea ce am aflat cu toţii aseară (ambii candidaţi au avut dialoguri cu un important om de afaceri) şi ceea ce am aflat şi am trăit cu toţii în ultimii cinci ani: adică România subdezvoltată, subfinanţată, izolată, sărăcită, jefuită, lipsită de speranţă, ocolită de oportunităţi, depăşită în viteză de toate statele Europei, pe autostrăzile pe care ei le au şi noi nu.” (…)

Vă recomand să-l citiţi şi să vă gândiţi încă o dată cu cine veţi vota şi ce implicaţie ar putea avea absenţa dumneavoastră de la vot.

