Etichete

Foto: Alex Mazilu

Azi voi fuma mai puțin.

Voi bea mai puțină cafea.

Nu voi spune prea multe cuvinte

Dacă voi binevoi a putea.

Voi privi în adânc, până unde se vede

Dincolo de foița subțire.

Corbului, îi voi pune apă

Într-o coajă de nucă

Si seminte de mei sau arțar.

Ție, care citești, îți spun

Că nectarul se face amar

Dacă te uiți la el cu privirea absentă.

Ieri am crezut că s-a terminat.

Și altă ieri am crezut deopotrivă.

Pasul e din ce în ce poticnit

Ochiul s-a întomnat,

Inima plutește-n derivă,

O stea îmi spune lucruri de neînțeles

Și nimic n-are gust.

Nu am uitat niciun vers

Din câte mi-ai spus.

Nu le pot însă scrie

Și cred că nu au, acum, niciun sens.

Ia-ți înapoi penele, semnele, foaia

Pe care-ai scris cine sunt.

Recomandări:

Cristian Lisandru

Geanina Lisandru

Litere Libere

