Etichete

, ,

Singurătate,

Fă-mi și mie loc

Pe creanga ta,

Să văd și eu ce vezi.

Am ostenit, – știi bine –

Și nu-mi pasă

De toate câte-n lume le-am avut…

Ți s-a-ntâmplat să te întorci acasă,

Străin, golit, cu sufletul bătut,

Și casa să se-nchidă dușmănoasă?

Dar nu de asta…

Tu, singurătate,

Vreau să m-atârn și eu ca tine-n pom,

Să legăn din picioare

Sau să dorm…

Am spus destule,

Multe n-aș fi spus!…

Nu zici nimic…

Cum poți să taci atât?

La ce te uiți pierdută-atâta vreme?

Mă duc, te las…

Ea își întoarce către mine ochii

Și mă privește grav

– cred că ironic –

Apoi îmi face, din sprâncene semn:

Cu rochia-i lucíe și curată

O buburuză, fără niciun gând,

Călătorește-n lumea ei de lemn.

Se-oprește-o clipă, își înfoaie poala

Și, scuturând din horbote, cochetă,

Dispare parcă n-ar fi fost nicicând.

Mulțumesc pentru felicitări, urări și mențiuni bloggerilor: Mihnea Georgescu, Mirela Pete, Ioan Usca, Andi BobAlexandru Marin, Black Angel Costel, Atitudini, Elena Agachi, Răzvan, Dispecerul, Dumitru Agachi, Blog pierdut, Blogulumea Caius, Călin HeraCum vă place, Cuvinte potrivite, Dan Brad, Dan Pătrașcu, Dennis, Expertul Gigi, Gabilutza, Raza mea de soare, G1b2i3, Geanina Lisandru, Gianiblue, Globu cu sondaje, George Șerban, Gloria Cioloca, Hobbitu, Ioan Sorin Usca – Teologie, Ionutu, Elisa, Joaca de-a mine, KeltoiLand, Lady A, Laura cu îngerii, Cristian Lisandru, Lucia Verona, MadiMadi’s, Maria Barbu, Maria Postu, Micile Mizerii, Michaela, Mihai, Motanul Filozof, Natașa, Nea Costache, Noaptea Iguanei, Adela, Nu fi ca mine, Petrișor, Octav Pelin, Octavia Sandu, Orry, Papillon, Paul G. SanduBlack Elephant, Chat Noir, Sebra, Simion Cristian, Theodora0303, Ușa din spate, Veronicisme, Văduva de Ceară, World of Solitaire, Zamfir Pop.

