Dragii mei colegi de blogosferă,

Azi nu mă plâng de nimeni şi de nimic, azi nu sunt mâhnită, azi nu sunt sentimentală, azi nu sunt sensibilă. Totul este aşa cum trebuie să fie, doar eu aş vrea mereu ca viaţa şi oamenii să fie cum cred eu. Noroc că nu-s personaje la îndemâna mea.

Azi vreau să vă rog ceva. În funcţie de momentul în care citiţi postarea, să faceţi pentru mine un gest mic.

Să vă rugaţi, în felul vostru, cum credeţi voi de cuviinţă, pentru sănătatea unui copil, Alin, care mâine e pe masa de operaţie, în Timişoara. Spuneţi doar atât: „Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-l pe Alin”. 

Vă cer mult? Dacă nu vreţi, puteţi să ignoraţi acest mesaj. Eu, însă, cred în puterea rugăciunii. Nu-l cunosc pe acest copil. Nu l-am văzut niciodată. Mi-a povestit cineva despre el şi despre mama lui. Şi am avut acest impuls de a mă ruga pentru el. Împreună cu voi, dacă binevoiţi.

Mulţumesc.

