Aş vrea să vă spun că „femeile nu votează femei” – aşa-i statistica – din pricină că pe scena politică evoluează unele reprezentante de care tu, ca femeie, te jenezi. Aş vrea să vă spun mai multe despre aceasta realitate tristă dar nu pot.

Aş vrea să vă spun că e un frig straniu de parcă Pământul ar fi fost izbit şi aruncat în Univers şi şi-a pierdut, din impact, atmosfera. Cu soare e teribil, fără soare e cumplit. Dar nu mă pricep la astronautică.

Joi am început să fac febră. Nu din cauza rarefierii atmosferei ci din cauza fragilităţii mele. Am zis că-i o gripă şi am tratat-o cu miere, lămâie şi ceai. Vineri, mi-a strecurat cineva în cuşca toracelui două bucăţi de plumb. Am zis că-i pneumonie şi am întrat în panică. Aşa prăpăstioasă şi fragilă cum sunt, în fond, sunt o norocoasă. Doctoriţa mea de familie putea foarte bine să-mi fie soră mai mare, atâta bunătate poate să iradieze… M-a „securizat” până luni, cum se spune mai nou. Luni, adică astăzi, am aflat că am şi bonus. O dublă pneumonie.

Vă spun asta nu pentru că mi-aş face iluzii că îi pasă cuiva (ba unii or să ţopăie fericiţi) ci pentru că nu mai scriu pe-aici şi acum chiar aş fi scris că are grijă onor Partidul – Mafie să-mi furnizeze idei.

Sănatate, cititorule.

