Etichete

, , , ,

Rendezvous

Foto: Inobras

Am îndepărtat ce-am crezut

că nu se cuvine,

ca un copil bosumflat

ce şterge cu vârful sandalei,

şotronul greşit desenat.

Am construit

iubirea perfectă

din spirit pur.

Ca un mesteacăn de diamant

stă în puterea amiezii

visând să ajungă la cer.

Un fir de paing

Se atârnă-ntre crengi,

şi mă priveşte atent:

„Cine pe cine iubeşte?…

Copacul acesta foşneşte

rodeşte, va face flori?”

Şi fuge pe-o pală de vânt.

Mă aşez pe pământ

în iarba măruntă

şi-mi vine să cânt.

Lumina se-ncumetă

prin genune, nefiinţă şi haos

până la noi.

Şi ca să ne fie cuminecare

şi-a ars preajmă, întocmire, destin.

Să putem din iubire renaşte

vom arde tot ce am ştiut vreodată să fim,

amândoi.

¤¤¤

Recomandări: CXIV, În apa tăcerii, Francois Villon, Melancolie – misterios cocor, Criza, Despre suflete, poveste(-n) iarnă.

